Favorite Language? Fivarut Lingeig?

V

Volradon

Guest
Thats cool, ive been in us for like more then 5 years now. I can still speak russian, though... What part of ukraine r u from????
 
D

DÛke

Guest
Sade, dites-moi:
Qu'est-ce que tu vas cherche?
Le bien par le mal?
La vertu par le vice?

Sade, dites-moi:
Pourquoi l'evangile du mal?
Quelle est ta religion?
Ou sont tes fideles?
Si tu es contre Dieu, tu es contre l'homme.

Sade, es-tu diabolique, ou divin?


That's about all I can say, for now...
Very interesting, IF you know what I said:).
 
D

dw51688

Guest
Sade, say to me: What do you seek? The good by the evil? The virtue by the vice one? Sade, say to me: Why the Gospel of the evil? Which is your religion? Or are your faithful? If you are against God, you are against the man. Sade, are you diabolic, or divine?


Very interesting. Very interesting. DUke. I had no idea you spoke French.
 
D

dw51688

Guest
DUke? Êtes-vous assez divin pour poser ces questions? Vous ne pouvez pas parler les mots qu'un dieu a parlés à ses disciples. Le langage de l'araméen est trop saint pour être parlé par un mortel.
 
D

dw51688

Guest
We will just consider it to be our little knack. The thing we have in common. Eh DUKE?
 
T

Thallid Ice Cream Man

Guest
N'est-ce pas que le passé composé de "parler" est "parlé", pas "parlés?" Aussi, "language" veut dire "langue", et c'est féminin.

Je suis un autre francophone, et ensuite une autre probleme pour vous. urusai, baka gaijin nekko hime oni mononoke! J'aime le français le mieux, mais quand j'apprendrai le japonais, j'espère que j'aimerai ça aussi. Mais maintenant, je ne peut dire qu'un "wasashi wa genki nekko" de japonais.

J'ai etudié le français pour seulement deux aneés, alors mon français ne peut pas être le mieux. Je suis désolé, mais je suis jeune.

urusai kuso
 
M

Mundungu

Guest
ALright ...

The language I was born with and my favorite for its depth is .... FRENCH ( I grew up in Paris, oui oui )

My mother's language is German, and I have been living - and working - in Germany for quite a while. (basically since 92)I only like the spoken German, which is the best language to swear and give orders ... (although swearing in spanish isnt that bad)

I learned my english only very late (second language at school and only for 4 years a 2 hours a week) but moved to England in 96 for a Master's degree. I also have been to the US for over a year now. You can judge my English by yourselves ...

I love chinese especially for the characters. Did I mention that I have been living in China from 97 to 98 ??

There you have it all
Thanks for allowing me to show off

XieXie, merci, Danke schoen and thanks
 
D

dw51688

Guest
Vous êtes la plus gentille personne sur le CPA DUke.;) J'aime juste comment vous me forcez dans se sacrifier et prendre mon âme.
 
Top